Klic na hladno: kako do novih strank preko telefona
Spoznajte učinkovito metodo izvajanja hladnih klicev, kako se pripraviti, kako v kratkem času najbolj spoznati stranko in kaj reči, če stranka reče “Ne.” Skozi vaje, igre, scenarije in igrane situacije vam zagotovimo varno okolje in spodbudo za prenos naučenega v prakso.
Pot prodaje I. in II.
Prodajni proces je kot potovanje, ki ga želimo zaključiti v obojestransko zadovoljstvo. Kako vzpostaviti odnos s stranko, kaj pomeni aktivno poslušati, kako v čim krajšem času odkriti potrebe stranke, kako predstaviti ponudbo na prepričljiv način, in kaj narediti v primeru, ko je stranka zadržana, neodločena, ima pomisleke ali ni prepričana. In če resnično ne gre… kako uspešno in stranki prijazno zaključiti prodajni pogovor na način, da si “pustimo odprta vrata” za naslednjo priložnost.
Vrhunski odnosi s strankami
Podjetja pogosto vlagajo veliko v pridobitev stranke, ko pa je enkrat “naša”…. včasih nanjo pozabimo. In jo neredko izgubimo. Kako s stranko vzpostaviti vrhunski odnos, ki nam bo pomagal previhariti tudi težavna obdobja in stranko zadržati tudi takrat, ko je težko.
Pogajanja v prodaji
Tudi pri pogajanjih v prodaji s(m)o ključni ljudje. Spoznajte vedenja, ki ustvarjajo “pogajalsko pokopališče”, komunikacijske pogajalske veščine, kako suvereno nastopiti. Izbrati strateška ali taktična pogajanja? Kako se na pogajanja pripraviti in določiti svoje pogajalsko območje. Ter nenazadnje … spoznajte pogajalske taktike, ki včasih “udarijo pod pas” – da jih boste prepoznali in znali upravljati v svojo korist.
Kako pa z zahtevnimi in težavnimi strankami?
Po Paretovem pravilu nam “pripada” približno 20 odstotkov težavnih strank, ki nam bodo vzele 80 odstotkov našega časa in energije. Spoznajte kako jih prepoznati in kako jim pristopiti, da boste profesionalno ravnali tudi z njimi in z njimi vzpostavili dober odnos ter prihranili čas in energijo.
3 načini uspešnega zaključevanja prodajnega procesa
Ni vseeno, kako zaključujemo prodajni proces. Kako izgraditi uspešne zaključevalne pozicije že ob prvih trenutkih srečanja ter kdaj in kako zaključevati prodajni pogovor. In kako zaključiti, ko je stranka zadržana, neodločena, ima pomisleke ali ni povsem prepričana. In če nikakor ne gre … kako uspešno in stranki prijazno zaključiti prodajni pogovor tako, da si “pustimo odprta vrata” za naslednjo priložnost.
Ko stranka reče “Ne!”
Po tem, ko ste vložili veliko energije v posamezne korake prodaje … vam stranka reče “Ne!”. Kakšne so v tem primeru vaše možnosti in kako strankin “Ne!” lahko uporabite kot zlato priložnost za uspešen zaključek prodaje.
Upravljanje ugovorov preko telefona
Izkoristite strankin ugovor kot zlato priložnost za boljše spoznavanje stranke in uspešen zaključek prodaje.
Do sestanka s potencialno stranko s telefonskim klicem
Pridobivanje novih strank je včasih kot Sizifovo delo. Spoznajte učinkovite pristope telefonskih klicev “na hladno”, s katerimi lahko hitro in učinkovito pridete do sestanka s potencialno stranko. Spoznajte, kako se na klic pripraviti, kako ga izvesti in kako strankin “Ne.” lahko uporabile kot zlato priložnost za uspešen zaključek.
Zakon o varstvu potrošnikov: praktični nasveti za prodajalce, klicne centre in oddelek za reševanje pritožb
Včasih naše stranke niso zadovoljne z našim produktom ali storitvijo. Praktični nasveti o pravicah strank skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, predvsem pa, kako lahko težavo razrešimo v obojestransko korist in obdržimo stranko?
Uspešno reševanje reklamacij in ugovorov
Uspešno reševanje reklamacij in ugovorov je ključ do obdržanja obstoječih strank in izboljšanja našega odnosa z njimi. Spoznajte ustrezne pristope in izkoristite reklamacijo ali ugovor kot zlato priložnost in ne kot boleč zaključek sodelovanja.
Komuniciranje s težavnimi strankami
Potencialne in obstoječe stranke lahko razdelimo v tiste, kjer vse poteka kot po maslu in na tiste, kjer se pogosto zatika. Spoznajte, zakaj in kako se zatika ter seveda kako lahko težavno stranko “spremenimo” v zvesto.
4 jeziki prodaje
Poznati pristope in pot prodaje je ena stran medalje. Druga stran je človeška plat: kako s(m)o si različni in kaj te temeljne razlike pomenijo za vaš pristop v prodaji. Spoznajte 4 različne jezike prodaje in ugotovite, kateri je vaš. In se seveda naučite govoriti tudi preostale, da boste znali pristopiti prav vsem strankam, ne glede na njihove razlike.
Kako predstaviti produkt skozi oči potencialnih strank
Večina prodajnih pristopov je usmerjena v čim hitrejše naštevanje lastnosti produkta ali storitve. Naše stranke pa ne zanimajo prav vse lastnosti, ampak bi rada rešila svojo težavo. Na delavnici boste odkrili skrivnosti prepoznavanja, kje vašo stranko “čevelj žuli” in kako ji predstaviti, kako prav vaš produkt / storitev blaži njene bolečine.
Konflikt kot zlata priložnost prodajnega procesa
“Konflikt je žalostni konec prodaje” je le eden od mitov, ki vas ovira na poti do polnega potenciala vaših prodajnih uspehov. Uporabite konflikt kot zlato priložnost do končnega “Da!” vaše stranke.
Obvladovanje stresa v prodaji
Marsikaterega prodajalca vsaj sem ter tja prodaja pripelje do stresa. S čimer načeloma ni nič narobe, saj je stres odgovor našega telesa na zoprno ali problematično situacijo. Kako torej obvladati stres in ga upravljati tako, da nam pomaga doseči želeni rezultat?
Trening obvladovanja težavnih situacij in ljudi v prodaji
Tako kot svojo fizično kondicijo lahko pridobite in vzdržujete s fizičnim treningom, lahko svoje veščine krepite s psihičnim treningom. Pomagamo vam pridobiti ali ohraniti kondicijo za obvladovanje težavnih situacij in ljudi v prodaji.
Vodenje prodajnih sestankov
Prodaja se ne zgodi brez komuniciranja. Kako se pripraviti, voditi ter kdaj in kako zaključiti prodajni sestanek.
“Živalski vrt” problematičnih strank
Stopimo v živalski svet in se naučimo obvladovati problematične stranke s pomočjo živali. Zabavno, hitro in učinkovito.
Uspešno zaključevanje prodaje
Uspešno voden prodajni proces vodi v sklenjen posel v obojestransko zadovoljstvo. Spoznajte pristope za grajenje temeljev za učinkovito zaključevanje prodajnega pogovora v posameznih fazah prodajnega srečanja s stranko in postanite prepoznavni tako, da oblikujte lasten pristop pri zaključevanju poslov.
Ključna področja nesporazumov v komuniciranju in reševanje konfliktnih situacij v prodaji
Po nekaterih raziskavah je kar 80 odstotkov konfliktov zgolj posledica nesporazumov v komuniciranju. Postanite uspešnejši in učinkovitejši prodajalec tako, da prepoznate področja možnih nesporazumov in se jim izognete, z ustreznimi pristopi k upravljanju konfliktov pa konflikte uspešno in hitro razrešite.
Trening obvladovanja težavnih situacij in ljudi v prodaji
Tako kot svojo fizično kondicijo lahko pridobite in vzdržujete s fizičnim treningom, lahko svoje veščine krepite s psihičnim treningom. Pomagamo vam pridobiti ali ohraniti kondicijo za obvladovanje težavnih situacij in ljudi v prodaji.
Mojster prodaje: Majhne skrivnosti velikih prodajalcev I., II. + individualni coaching
Razlika med povprečnim in vrhunskim prodajalcem so pogosto v podrobnostih. Spoznajte skrivnosti, ki vas lahko hitro pripeljejo na naslednjo raven in postanite profesionalni prodajalec: klici na hladno, pot prodaje, zlata priložnost prodaje, uspešno in učinkovito zaključevanje prodajnega procesa, kdaj in kako pričeti zaključevati prodajo.
Testiranje potencialnih kandidatov za prodajalce
Najti dobrega prodajalca ni vedno najlaže ali enostavno, dobra izbira pa vam lahko prihrani na desetine tisoče evrov. S posebnimi pristopi in tehnikami potencialne kandidate za prodajalce na praktičnih nalogah preskusimo in ocenimo.