Delavnice po meri
Posameznike in organizacije podpiramo na poti do boljših odnosov, učinkovitosti, kakovostnejšega sodelovanja in boljših rezultatov.
#
3 načini uspešnega zaključevanja prodajnega procesa
Ni vseeno, kako zaključujemo prodajni proces. Kako izgraditi uspešne zaključevalne pozicije že ob prvih trenutkih srečanja ter kdaj in kako zaključevati prodajni pogovor. In kako zaključiti, ko je stranka zadržana, neodločena, ima pomisleke ali ni povsem prepričana. In če nikakor ne gre … kako uspešno in stranki prijazno zaključiti prodajni pogovor tako, da si “pustimo odprta vrata” za naslednjo priložnost.
4 jeziki prodaje
Poznati pristope in pot prodaje je ena stran medalje. Druga stran je človeška plat: kako s(m)o si različni in kaj te temeljne razlike pomenijo za vaš pristop v prodaji. Spoznajte 4 različne jezike prodaje in ugotovite, kateri je vaš. In se seveda naučite govoriti tudi preostale, da boste znali pristopiti prav vsem strankam, ne glede na njihove razlike.
3 jeziki motiviranja timov in posameznikov
Motivacija je gorivo na naši poti do cilja. In včasih ga zmanjka. Kako naprej takrat, ko se zdi, da ne gre? Odkrili bomo tri jezike (samo)motiviranja, naše (skupne) vrline in poiskali kaj je tisto, zaradi česar nam je zmanjkalo goriva in kako naprej.
3 jeziki motiviranja
Je sploh možno motivirati druge? Zakaj (ne)? Spoznajte nekaj najpogostejših mitov motiviranja in se naučite motivirati svoje sodelavce v 3 različnih jezikih.
3 jeziki motiviranja v javnem sektorju
Je sploh možno motivirati druge? Zakaj (ne)? e možno sodelavce motivirati v javnem sektorju? Spoznajte nekaj najpogostejših mitov motiviranja v javnem sektorju in se naučite motivirati svoje sodelavce v 3 različnih jezikih.
7 dežel odnosov v vodenju
Odnosi postavijo temelj vodenja: temelj je ali pa ga ni. In brez temelja je nemogoče zgraditi uspešno zgodbo. Spoznajte svoje sodelavce skozi njihove vrednote na drugačen način in postavite trdne temeljen za uspešno zgodbo.
4 jeziki vodenja in motiviranja v javnem sektorju
Na ravni vrednot ljudje govorimo različne jezike. Z nekaterimi se takoj razumemo, za druge, se moramo “naučiti tujega jezika”. Kaj so ti jeziki in kako jih govoriti, da bomo kot vodja svoje sodelavce ustrezno vodili in motivirali?
C
Ciljno vodenje: z energijo postavljanja ciljev do večje poslovne uspešnosti
Ciljno vodenje ni čarobna palčka, ki bo rešila vse vaše težave. Večino pa. Z uporabo psihologije in pomena postavljanja ciljev, 6 elementov in 5 korakov ciljnega vodenja do večje poslovne uspešnosti in učinkovitosti.
Č
Čustvena in socialna inteligentnost v vodenju
Že dolgo vemo, da je inteligenčni količnik (IQ) le pogoj in nikakor vzrok za uspeh. Sodobne raziskave kažejo, da sta socialna (SQ) in čustvena (EQ) inteligentnost veliko pomembnejša dejavnika uspeha. Katera področja pokrivata in kako izboljšati svoji SQ in EQ v vodenju?
D
Do sestanka s potencialno stranko s telefonskim klicem
Pridobivanje novih strank je včasih kot Sizifovo delo. Spoznajte učinkovite pristope telefonskih klicev “na hladno”, s katerimi lahko hitro in učinkovito pridete do sestanka s potencialno stranko. Spoznajte, kako se na klic pripraviti, kako ga izvesti in kako strankin “Ne.” lahko uporabile kot zlato priložnost za uspešen zaključek.
F
Finančno nagrajevanje: od mita o motiviranju do sodobne realnosti
Raziskave v zadnjem času vodjem, lastnikom podjetij in kadrovskim službam zastavljajo zanimive izzive. Odkrijte, kdaj uporabiti korenček in palico in zakaj več ne delujeta. Naj vam sodobni trendi v svetu na tem področju pomagajo najti najuspešnejšo formulo za vaš uspeh.
K
Ko nas strese stres: kaj lahko storim zase?
Stres je naravni odgovor našega telesa, ki nam (je) omogoči(l) fizično preživetje v življenjsko nevarnih okoliščinah. Kako prepoznam stres in kako upravljati naravni odziv telesa v sodobnih pogojih, ko navadno ne gre za fizično temveč psihološko preživetje?
Konflikti v delovnem okolju
Konflikti so del naše realnosti tudi v delovnem okolju. Navadno nam povzročajo glavobole, znižujejo našo učinkovitost in poslovno uspešnost, lahko pa vas celo ustavijo na vaši začrtani karierni poti. Na delavnici bomo našli odgovore na vprašanji, kaj lahko in kaj morate storiti v takšni situaciji.
Ključna področja nesporazumov v komuniciranju in reševanje konfliktnih situacij
Po nekaterih raziskavah je kar 80 odstotkov konfliktov zgolj posledica nesporazumov v komuniciranju. Postanite uspešnejši in učinkovitejši tako, da prepoznate področja možnih nesporazumov in se jim izognete, z ustreznimi pristopi k upravljanju konfliktov pa konflikte uspešno in hitro razrešite.
Klic na hladno: kako do novih strank preko telefona
Spoznajte učinkovito metodo izvajanja hladnih klicev, kako se pripraviti, kako v kratkem času najbolj spoznati stranko in kaj reči, če stranka reče “Ne.” Skozi vaje, igre, scenarije in igrane situacije vam zagotovimo varno okolje in spodbudo za prenos naučenega v prakso.
Kako pa z zahtevnimi in težavnimi strankami?
Po Paretovem pravilu nam “pripada” približno 20 odstotkov težavnih strank, ki nam bodo vzele 80 odstotkov našega časa in energije. Spoznajte kako jih prepoznati in kako jim pristopiti, da boste profesionalno ravnali tudi z njimi in z njimi vzpostavili dober odnos ter prihranili čas in energijo.
Ko stranka reče “Ne!”
Po tem, ko ste vložili veliko energije v posamezne korake prodaje … vam stranka reče “Ne!”. Kakšne so v tem primeru vaše možnosti in kako strankin “Ne!” lahko uporabite kot zlato priložnost za uspešen zaključek prodaje.
Komuniciranje s težavnimi strankami
Potencialne in obstoječe stranke lahko razdelimo v tiste, kjer vse poteka kot po maslu in na tiste, kjer se pogosto zatika. Spoznajte, zakaj in kako se zatika ter seveda kako lahko težavno stranko “spremenimo” v zvesto.
Kako predstaviti produkt skozi oči potencialnih strank
Večina prodajnih pristopov je usmerjena v čim hitrejše naštevanje lastnosti produkta ali storitve. Naše stranke pa ne zanimajo prav vse lastnosti, ampak bi rada rešila svojo težavo. Na delavnici boste odkrili skrivnosti prepoznavanja, kje vašo stranko “čevelj žuli” in kako ji predstaviti, kako prav vaš produkt / storitev blaži njene bolečine.
Konflikt kot zlata priložnost prodajnega procesa
“Konflikt je žalostni konec prodaje” je le eden od mitov, ki vas ovira na poti do polnega potenciala vaših prodajnih uspehov. Uporabite konflikt kot zlato priložnost do končnega “Da!” vaše stranke.
Ključna področja nesporazumov v komuniciranju in reševanje konfliktnih situacij v prodaji
Po nekaterih raziskavah je kar 80 odstotkov konfliktov zgolj posledica nesporazumov v komuniciranju. Postanite uspešnejši in učinkovitejši prodajalec tako, da prepoznate področja možnih nesporazumov in se jim izognete, z ustreznimi pristopi k upravljanju konfliktov pa konflikte uspešno in hitro razrešite.
Ko nas strese stres: kaj lahko storim zase?
Stres je naravni odgovor našega telesa, ki nam (je) omogoči(l) fizično preživetje v življenjsko nevarnih okoliščinah. Kako prepoznam stres in kako upravljati naravni odziv telesa v sodobnih pogojih, ko navadno ne gre za fizično temveč psihološko preživetje?
Kako postati uspešen pogajalec
Tudi pri pogajanjih s(m)o ključni ljudje. Spoznajte vedenja, ki ustvarjajo “pogajalsko pokopališče”, komunikacijske pogajalske veščine, kako suvereno nastopiti. Izbrati strateška ali taktična pogajanja? Kako se na pogajanja pripraviti in določiti svoje pogajalsko območje. Ter nenazadnje … spoznajte pogajalske taktike, ki včasih “udarijo pod pas” – da jih boste prepoznali in znali upravljati v svojo korist. Postanite izurjen in vešč pogajalec ne glede na področje vašega dela.
Kako iz sodelavca postati vodja
Dolga leta ste bili sodelavci, sedaj pa ste ali boste postali vodja. Kaj se spremeni in kaj ostane enako? Spoznajte 5 korakov, ki vas bodo pripeljali od sodelavca do vodje in vam pomagali postaviti avtoriteto vodje.
Konflikt kot zlata priložnost v vodenju
Uporabite konflikt kot zlato priložnost za boljše odnose na delovnem mestu in postanite še boljši vodja. Konflikt ni nič drugega kot znak, da ste z nečim prizadeli vrednote vaših sodelavcev. Odkrijte katere in kako, ter kako do boljših odnosov in uspešnejšega vodenja.
M
Medosebno komuniciranje
Vznemirljivo potovanje v svet medsebojnega razumevanja in odnosov nas bo peljalo od aktivnega poslušanja, vpliva in pomena neverbalnega komuniciranja (telesna govorica, ton glasu) za razumevanje verbalnega, zaključili pa ga bomo s tremi zaznavnimi položaji za uravnoteženo komuniciranje.
Mojster prodaje: Majhne skrivnosti velikih prodajalcev I., II. + individualni coaching
Razlika med povprečnim in vrhunskim prodajalcem so pogosto v podrobnostih. Spoznajte skrivnosti, ki vas lahko hitro pripeljejo na naslednjo raven in postanite profesionalni prodajalec: klici na hladno, pot prodaje, zlata priložnost prodaje, uspešno in učinkovito zaključevanje prodajnega procesa, kdaj in kako pričeti zaključevati prodajo.
Mojster vodenja: I., II.
Mojster vodenja je vodja, ki se v stilu vodenja in komuniciranju zna prilagoditi svojim sodelavcem in “govoriti v njihovem jeziku”. Kakšne jezike poznamo in kako jih govoriti v primerni situaciji in s pravo osebo. Intenzivno usposabljanje s treningom za vodje, ki želijo več.
Mit ali resničnost: je ocenjevanje delovne uspešnosti lahko konstruktivno?
Ocenjevanje delovne uspešnosti pogosto v organizaciji povzroči več vznemirjenja kot motivacije. Na delavnici spoznajte, na kakšen način lahko znotraj okvirov nagrajevanja v vaši organizaciji kot vodja izkoristite ocenjevanje delovne uspešnosti kot orodje za motivacijo in rast.
N
Naše vrline in kaj pomenijo za odnose
Vsi imamo vrline, se pa razlikujemo glede na to, katere so naše vrline. Z vrlinami včasih tudi pretiravamo in pretirane vrline drugi lahko vidijo kot naše slabosti. Ozavestite in spoznajte svoje vrline in tudi to, kako in kdaj z njimi morda pretiravate. Predvsem pa si odgovorite na vprašanje, kaj to pomeni za vzpostavitev vrhunskih odnosov na zasebnem in poslovnem področju.
O
Obvladovanje konfliktov v komunikaciji
Konflikti lahko končajo vašo kariero, poslovni odnos, zaradi njih lahko izgubite prijatelja ali dobro stranko. Z ustreznimi pristopi lahko večino konfliktov preprečite, z izbiro prave strategije reševanja konfliktov pa večino konfliktov lahko obvladate kot pravi profesionalec.
Obvladovanje stresa v prodaji
Marsikaterega prodajalca vsaj sem ter tja prodaja pripelje do stresa. S čimer načeloma ni nič narobe, saj je stres odgovor našega telesa na zoprno ali problematično situacijo. Kako torej obvladati stres in ga upravljati tako, da nam pomaga doseči želeni rezultat?
Obvladovanje konfliktov v komunikaciji
Konflikti lahko končajo vašo kariero, poslovni odnos, zaradi njih lahko izgubite prijatelja ali dobro stranko. Z ustreznimi pristopi lahko večino konfliktov preprečite, z izbiro prave strategije reševanja konfliktov pa večino konfliktov lahko obvladate kot pravi profesionalec.
Osebni stil in 7 jezikov vodenja
Na področju vodenja ne obstajajo enkratni recepti, ki veljajo za vse situacije in vse organizacije. Tako kot so različne situacije in sodelavci, ki jih vodite, ste drugačni tudi vi. Najdite svoj osebni stil vodenja in glede na situacijo izberite ustrezni stil. Prepoznajte svoje sodelavce in jih vodite v “njihovem jeziku”. Za večjo uspešnost in učinkovitost.
Ocenjevanje delovne uspešnosti v javnem sektorju: je možno ujeti ravnovesje med zadovoljnimi sodelavci in nadrejenimi?
Ocenjevanje delovne uspešnosti je večkrat prekletstvo kot orodje motivacije. Pogosto so vir nevoščljivosti, težav in pravih izzivov za vodje, ki skušajo krmariti po razburkanem morju ocenjevanja delovne uspešnosti. Spoznajte mite ocenjevanja delovne uspešnosti in najdite pravo rešitev za vašo situacijo tako, da bo ocenjevanje delovne uspešnosti doseglo svoj namen in bodo vaši sodelavci zadovoljni.
Obvladovanje stresa v vodenju
Marsikateri vodja se pogosto srečuje s stresnimi situacijami in stresom. S čimer načeloma ni nič narobe, saj je stres odgovor našega telesa na zoprno ali problematično situacijo. Kako torej obvladati stres in ga upravljati tako, da nam pomaga doseči želeni rezultat?
P
Pomen medosebnih odnosov za poslovno in osebno uspešnost
Že dolgo je znano, da so za (poslovno in/ali osebno) uspešnost bolj kot inteligenčni količnik pomembne “mehke” spretnosti in veščine. Zakaj je tako in katere spretnosti nam lahko pomagajo ter kako jih uporabiti v praksi?
“Psihobob” – vaš zvesti prijatelj na poti do cilja
Ovire so stalnica na poti do želenega cilja. Dovolite, da Psihobob postane vaš zvesti spremljevalec, ki bo poskrbel, da kljub oviram, spremembam in izzivom dosežete svoje cilje. In se pri tem celo zabavate!
Pot prodaje I. in II.
Prodajni proces je kot potovanje, ki ga želimo zaključiti v obojestransko zadovoljstvo. Kako vzpostaviti odnos s stranko, kaj pomeni aktivno poslušati, kako v čim krajšem času odkriti potrebe stranke, kako predstaviti ponudbo na prepričljiv način, in kaj narediti v primeru, ko je stranka zadržana, neodločena, ima pomisleke ali ni prepričana. In če resnično ne gre… kako uspešno in stranki prijazno zaključiti prodajni pogovor na način, da si “pustimo odprta vrata” za naslednjo priložnost.
Pogajanja v prodaji
Tudi pri pogajanjih v prodaji s(m)o ključni ljudje. Spoznajte vedenja, ki ustvarjajo “pogajalsko pokopališče”, komunikacijske pogajalske veščine, kako suvereno nastopiti. Izbrati strateška ali taktična pogajanja? Kako se na pogajanja pripraviti in določiti svoje pogajalsko območje. Ter nenazadnje … spoznajte pogajalske taktike, ki včasih “udarijo pod pas” – da jih boste prepoznali in znali upravljati v svojo korist.
“Psihobob” –zvesti prijatelj vašega tima na poti do skupnega cilja
Ovire so stalnica na poti timov do želenega cilja. Dovolite, da Psihobob postane zvesti spremljevalec vašega tima, ki bo poskrbel, da kljub oviram, spremembam in izzivom dosežete skupne cilje. In se pri tem celo zabavate!
Pomen in vloga letnih pogovorov v vodenju
So letni pogovori modna muha, odsev preteklosti ali kaj tretjega? Spoznajte nekaj mitov o letnih pogovorih, najpogostejše pasti in nekaj učinkovitih nasvetov za uspešne in učinkovite letne pogovore. Naj tudi za vas letni pogovor postane eno močnejših orodij vodenja.
Pomen povratne informacije (kritike in pohvale) v vodenju
Z zavezanimi očmi težko zadanete koš, če vas nekdo s pravočasno in jasno povratno informacijo ne usmerja v pravo smer, kar bodo udeleženci izkusili na lasti koži. S primerno, pravočasno in profesionalno podano povratno informacijo “odvežite oči” vašim sodelavcem in postanite še bolj učinkoviti pri doseganju rezultatov in poslovne uspešnosti, obenem pa izboljšajte vaše medosebne odnose.
Postopek zaposlitve in možnost prekinitve delovnega razmerja: od mitov do sodobne sodne prakse
Na področju zaposlovanja, zlasti pa morebitnega odpuščanja sodelavcev obstaja precej polresnic in mitov. Seznanite se s tem, kaj mora vodja vedeti o zaposlovanju in o prekinitvi delovnega razmerja, kaj lahko stori predno predlaga prekinitev ter na podlagi aktualne sodne prakse sprejmite ukrepe, ki bodo v korist vašega podjetja, sodelavca in vašega tima.
Postopek zaposlitve in možnost prekinitve delovnega razmerja v javnem sektorju: od mitov do sodobne sodne prakse
Na področju zaposlovanja, zlasti pa morebitnega odpuščanja sodelavcev obstaja precej polresnic in mitov. Seznanite se s tem, kaj mora vodja vedeti o zaposlovanju in o prekinitvi delovnega razmerja, kaj lahko stori predno predlaga prekinitev ter na tej podlagi sprejmite ukrepe, ki bodo v korist vašega sodelavca, tima in javnega zavoda / sektorja / upravne enote oz. druge organizacije iz javnega sektorja.
Pomen in vloga letnih pogovorov v vodenju: od modne muhe do enega najmočnejših orodij vodenja
Na intenzivni delavnici bomo pokazali, kateri so elementi letnih pogovorov, ki jih mora vodja upoštevati, da so eno najmočnejših orodij vodenja.
Pomen medosebnega komuniciranja v vodenju
Vznemirljivo potovanje v svet medsebojnega razumevanja in odnosov nas bo peljalo od aktivnega poslušanja, vpliva in pomena neverbalnega komuniciranja (telesna govorica, ton glasu) za razumevanje verbalnega, zaključili pa ga bomo s tremi zaznavnimi položaji za uravnoteženo komuniciranje.
Pomen obvladovanja konfliktov v vodenju
Konflikti lahko končajo vašo kariero, poslovni odnos, zaradi njih lahko izgubite prijatelja ali dobro stranko. Z ustreznimi pristopi lahko večino konfliktov preprečite, z izbiro prave strategije reševanja konfliktov pa večino konfliktov lahko obvladate kot pravi profesionalec.
“Psihobob” v vodenju – vaš zvesti prijatelj na poti do cilja
Ovire so v vodenju stalnica na poti do želenega cilja. Dovolite, da Psihobob postane vaš zvesti spremljevalec, ki bo poskrbel, da kljub oviram, spremembam in izzivom s svojimi sodelavci dosežete skupne cilje. In se pri tem celo zabavate!
R
Razumevanje odnosov
Ljudje smo si različni in teh razlik se navadno ne zavedamo. Zato se z nekaterimi ljudmi takoj razumemo, z drugimi pa nikakor ne najdemo skupnega jezika. Od kod te razlike, kakšne so in kaj lahko naredimo sami, da se (osebni, službeni) odnosi izboljšajo in naš tim dobro deluje?
Razvijanje spretnosti timskega dela
Za nekatere je timsko delo zabavno in nepogrešljivo. Za druge predstavlja vir izzivov. Razvijmo spretnosti sporazumevanja, poslušanja, upravljanja občutkov in čustev ter konfliktov z uporabo 5 razvojnih faz tima, razumevanjem 5 disfunkcij tima in razvijanjem medsebojnih odnosov s poudarkom na sodelovanju, zaupanju in tveganju.
Razumevanje odnosov I., II., individualni coaching
Ljudje smo si različni in v vsakdanjemu življenju se teh razlik pogosto ne zavedamo. Zato se z nekaterimi ljudmi takoj razumemo, z drugimi pa nikakor ne najdemo skupnega jezika. Od kod te razlike, kakšne so in kaj lahko naredimo sami, da se (osebni, službeni) odnosi izboljšajo? Odkrijte tudi lastni osebni profil in kaj ta pomeni za oblikovanje in vzdrževanje odnosov ter ustrezno in učinkovito komunikacijo.
S
Skupaj smo boljši in močnejši
Timsko delo je (lahko) ena najbolj uspešnih oblik dela. S praktično vajo spoznajte, kako 1+1 lahko postane 5 in s sinergijo vašega tima dosegajte se boljše rezultate in negujte vrhunske odnose v vašem timu.
Strategije in tehnike reševanja konfliktnih situacij v vodenju
Konflikti lahko končajo vašo kariero, vplivajo na rezultate vašega dela ali dela vašega tima. Z uporabo pravih strategij in tehnik pa lahko konflikt postane korak na poti do boljšega vodenja, (poslovnega ali osebnega) odnosa in do boljših rezultatov.
Sodelovalni jezik vodenja
V vodenju poznamo različne stile in pristope. Spoznajte kako s sodelovanjem z vašimi sodelavci dosegati še bolje rezultate, oblikovati uspešnejše odnose in postati pravičen vodja.
Spremljanje in ocenjevanje delovne uspešnosti: od mita do realnosti
Spoznajte mite o ocenjevanju delovne uspešnosti in pokukajte v prihodnost: priprava na ocenjevanje delovne uspešnosti, tipične napake in kako jih premostiti, pogovor o oceni delovne uspešnosti, podajanje konstruktivne povratne informacije
Strategije in tehnike reševanja konfliktnih situacij:
Konflikti lahko končajo vašo kariero, poslovni odnos, zaradi njih lahko izgubite prijatelja ali dobro stranko. Z uporabo pravih strategij in tehnik pa lahko konflikt postane korak na poti do boljšega (poslovnega ali osebnega) odnosa.
T
Timski pristopi k reševanju problemov
Delo v timu je najbolj dragoceno, kadar se soočimo s težavami, saj “več glav več ve”. Na delavnici boste spoznali različne tehnike kreativnega timskega reševanja problemov in jih preskusili na praktičnih primerih.
Tehnike kreativnega razmišljanja
Včasih obtičimo v vsakdanji rutini in ne znamo videti drugačnih, boljših rešitev za naše izzive na osebnem ali profesionalnem področju. S spoznavanjem različnih tehnik kreativnega razmišljanja lahko prebijemo ustaljene okvire in naredimo korak naprej.
Trening obvladovanja težavnih situacij in ljudi
Tako kot svojo fizično kondicijo lahko pridobite in vzdržujete s fizičnim treningom, lahko svoje veščine krepite s psihičnim treningom. Pomagamo vam pridobiti ali ohraniti kondicijo za obvladovanje težavnih situacij in ljudi na kateremkoli področju.
Trening obvladovanja težavnih situacij in ljudi v prodaji
Tako kot svojo fizično kondicijo lahko pridobite in vzdržujete s fizičnim treningom, lahko svoje veščine krepite s psihičnim treningom. Pomagamo vam pridobiti ali ohraniti kondicijo za obvladovanje težavnih situacij in ljudi v prodaji.
Trening obvladovanja težavnih situacij in ljudi v vodenju
Tako kot svojo fizično kondicijo lahko pridobite in vzdržujete s fizičnim treningom, lahko svoje veščine krepite s psihičnim treningom. Pomagamo vam pridobiti ali ohraniti kondicijo za obvladovanje težavnih situacij in ljudi.
Testiranje potencialnih kandidatov za prodajalce
Najti dobrega prodajalca ni vedno najlaže ali enostavno, dobra izbira pa vam lahko prihrani na desetine tisoče evrov. S posebnimi pristopi in tehnikami potencialne kandidate za prodajalce na praktičnih nalogah preskusimo in ocenimo.
Tehnike kreativnega razmišljanja v vodenju
Dinamika na poslovnem trgu in sodobni poslovni izzivi zahtevajo od vodje nove in kreativne pristope. Na intenzivni delavnici s treningom bomo različne tehnike kreativnega razmišljanja preskusili v praksi na primerih s področja vodenja.
Timski pristopi k reševanju problemov
Delo v timu je ena najdražjih in obenem najbolj učinkoviti oblik dela. Kako k reševanju problemov lahko pristopimo kot tim in uporabimo sinergije tima, ko 1+1 postane 5.
Tehnike in pristopi v (samo)motiviranju
“Koga in kako je možno motivirati in kdo bo motiviral nas” sta pogosti vprašanji v vodenju. Z vpogledom v lastne vrednote in univerzalno motivacijo bomo našli odgovore in predvsem način uporabe v praksi.
Testiranje potencialnih kandidatov za vodje
Najti dobrega vodjo ni vedno najlaže ali enostavno, dobra izbira pa vam prihrani marsikateri glavobol in lahko pomembno prispeva k uspehu tims. S posebnimi pristopi in tehnikami potencialne kandidate za vodjo na praktičnih nalogah preskusimo in ocenimo.
U
Upravljanje ugovorov preko telefona
Izkoristite strankin ugovor kot zlato priložnost za boljše spoznavanje stranke in uspešen zaključek prodaje.
Uspešno reševanje reklamacij in ugovorov
Uspešno reševanje reklamacij in ugovorov je ključ do obdržanja obstoječih strank in izboljšanja našega odnosa z njimi. Spoznajte ustrezne pristope in izkoristite reklamacijo ali ugovor kot zlato priložnost in ne kot boleč zaključek sodelovanja.
Uspešno zaključevanje prodaje
Uspešno voden prodajni proces vodi v sklenjen posel v obojestransko zadovoljstvo. Spoznajte pristope za grajenje temeljev za učinkovito zaključevanje prodajnega pogovora v posameznih fazah prodajnega srečanja s stranko in postanite prepoznavni tako, da oblikujte lasten pristop pri zaključevanju poslov.
Učinkovito vodenje sestankov
Vodenje ni nič drugega, kot komuniciranje. Učinkoviti sestanki so lahko požiralci časa in energije ali pa vir navdiha in rešitve. Včasih pa sestanek organizaramo zato, da sodelavcem nekaj damo, ne le, da dobimo od njih. Kako se pripraviti, koga povabiti, kako voditi ter kdaj in kako zaključiti sestanek, da bo vir navdiha.
Učinkovito izvajanje letnega pogovora
Se tudi vam včasih zdi, da letni pogovori nimajo pravih rezultatov? Spoznajte zakonitosti učinkovitih in uspešnih letnih pogovorov, temeljnih pogojev za to in “majhne skrivnosti velih mojstrov” izvajanja uspešnih letnih pogovorov.
Učinkovito izvajanje ocenjevalnega pogovora
Ocenjevanje delovne uspešnosti je večkrat prekletstvo kot orodje motivacije. Pogosto so vir nevoščljivosti, težav in pravih izzivov za vodje, ki skušajo krmariti po razburkanem morju ocenjevanja delovne uspešnosti. Spoznajte mite ocenjevanja delovne uspešnosti in najdite pravo rešitev za vašo situacijo in vaš tim.
Učinkovito motiviranje sodelavcev
Je sodelavce sploh možno motivirati? Spoznajte zanimiv svet motiviranja, različne tehnike in pristope v motiviranju in ugotovite, kaj motivira vas. In seveda vaše sodelavce. Da boste lažje in hitreje prišli do pravih rezultatov.
Upravljanje sprememb
Nenehno uvajanje sprememb lahko pomaga vaši organizaciji preživeti in uspeti. Lahko pa je hitra pot navzdol. Koliko sprememb je še dobro in kdaj je preveč? Spoznajte pet faz in tri zakonitosti krivulje sprememb, prepoznajte »upornike«, »nezaupljivce« in »implementatorje« ter kako jih aktivirati za uvedbo sprememb. Uporabite najučinkovitejši orodji za hitro uvajanje sprememb in jih uporabite v praksi za uspešno in učinkovito upravljanje sprememb.
Upravljanje konfliktov
Konflikti lahko zamajejo ali celo uničijo osebni ali poslovni odnos, zaradi njih lahko izgubite prijatelja ali dobro stranko. Z ustreznimi pristopi lahko večino konfliktov preprečite, z izbiro prave strategije reševanja konfliktov pa konflikte lahko obvladate kot pravi profesionalec in tako ohranite in celo izboljšate vaše odnose.
V
Vrhunski odnosi s strankami
Podjetja pogosto vlagajo veliko v pridobitev stranke, ko pa je enkrat “naša”…. včasih nanjo pozabimo. In jo neredko izgubimo. Kako s stranko vzpostaviti vrhunski odnos, ki nam bo pomagal previhariti tudi težavna obdobja in stranko zadržati tudi takrat, ko je težko.
Vodenje prodajnih sestankov
Prodaja se ne zgodi brez komuniciranja. Kako se pripraviti, voditi ter kdaj in kako zaključiti prodajni sestanek.
Vloga vodje pri učinkovitem in uspešnem vpeljevanju sprememb I., II.
Da so spremembe naša stalnica že vemo. Kakšna je vloga vodje v procesih uvajanja sprememb, kako vodja lahko doprinese k hitrejšemu in bolj učinkovitemu uvajanju sprememb in česa nikakor ne sme storiti? Pet faz in tri zakonitosti krivulje sprememb, kdo so »uporniki«, »nezaupljivci« in »implementatorji« ter kako jih aktivirati za implementacijo sprememb. Spoznajte dve najučinkovitejši orodji za hitro uvajanje sprememb in jih uporabite v praksi za uspešno in učinkovito upravljanje sprememb.
Vodenje (dnevnih, tedenskih, mesečnih) sestankov
Sestanki so lahko kratki in učinkoviti, lahko pa postanejo nočna mora in kradljivci dragocenega časa. Z učinkovito pripravo, upoštevanjem medosebnih različnosti in vaše konkretne situacije oblikujemo najbolj optimalen pristop k pripravi, vodenju in evalvaciji vaših (dnevnih, tedenskih, mesečnih) sestankov.
Vodenje razvojnih sestankov
Skupaj smo boljši. Zato je pri razvoju in/ali izboljšavah smiselno uporabiti znanje in energijo celotnega ali celo razširjenega tima ter uporabiti kreativne pristope. Spoznajte kako, kdaj in zakaj (ne).
Z
Zakaj in kako smo različni ter kaj to pomeni za mojo kariero in nadaljnji razvoj
“Ljudje smo si različni.” Zakaj, kako in kako te razlike premostiti za uspešnejšo kariero in osebni razvoj?
Zakon o varstvu potrošnikov: praktični nasveti za prodajalce, klicne centre in oddelek za reševanje pritožb
Včasih naše stranke niso zadovoljne z našim produktom ali storitvijo. Praktični nasveti o pravicah strank skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, predvsem pa, kako lahko težavo razrešimo v obojestransko korist in obdržimo stranko?
Ž
“Živalski vrt” problematičnih strank
Stopimo v živalski svet in se naučimo obvladovati problematične stranke s pomočjo živali. Zabavno, hitro in učinkovito.